Tema: Re: Apie numatyta senejima
Autorius: Veritas
Data: 2012-05-17 21:36:53
vienas pazystamas pries kelias dienas sake,kad lyg rusijoj ar kur ten buvo
garantija,sakykim ,10m,bet garantija ne aparatui,bet kad tuos 10 metu gamins
atsargines dalis. Dabar jei nebutu tu kinietisku replacement,tai originaliu
daliu neapsimoketu pirkt ir reiktu pirkt nauja aparata. kompai su savo
chipais,telefonai su ekranais . Iphona 4 pats turiu ir ne pas viena
girdejau,kad akumas I garantinio pabaiga nelaiko. Aisku,cia  ne kokia nokia
1616 uz 150lt nauja,bet  jeigu reiktu keist touch su lcd originala,tai
autorizuotam servise kaina butu tokia,kad geriau apsimoketu turbut telefona
paimt kita.

"Gintas"  wrote in message news:jp3605$gjm$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau sutapimas ar ne, bet esu, pries 20m  turejes vienkartini
sveicariska, kvarcini,  plastmasini laikrodi. Buvo metu garantija , sustojo
tiksliai po metu ir vieno men. Na, pasiduot neketinau-tad isardes aptikau ,
kad rites laidas atsokes. Su gera lupa prilitavau. Pradejo veikti. Po
savaites vel sustojo! Apziurejes pastebejau, kad pasislinko dantratis ant
asies. Kilstelejau, priklijavau. Pradejo veikti. Dar po savaites-vel
sustojo. Nusikeikes pradejau ardyt. Visiskai nei prie ko-isluzo apyrankes
itvirtinimo strypas. Nu zodziu-pradejo byret tiesiog ant akiu :)))))))
Pist.......Ismeciau, nusprendes, kad visu komplektuojanciu amzius labai
tiksliai apskaiciuotas lygiai garantiniam.
O stai sodyboje tebeveikia saldytuvas DNIEPR. Gumos keistos, o jisai vis dar
saldo. NEI sykio netaisytas, freonas nepildytas, kompresorius nekeistas! Ir
dar-esu mates paauglysteje is Japonijos jureivio parvezta patefona,
popieriuose buvo pamineta garantija-25m. Bent jau toks mano prisiminimas is
anu, gudziu 78m :) Esu jau cia minejes-rankose turiu Siauliuose gaminto
monitoriaus, skirto   povandeniniui  laivui dokumentus. Tarnavimo laikas
(nurodytas dok)-15m! Raskit man dabar toki gamintoja.....