Tema: Re: Apie numatyta senejima
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-17 18:37:41
Nezinau sutapimas ar ne, bet esu, pries 20m  turejes vienkartini sveicariska, kvarcini,  plastmasini laikrodi. Buvo metu garantija , sustojo tiksliai po metu ir vieno men. Na, pasiduot neketinau-tad isardes aptikau , kad rites laidas atsokes. Su gera lupa prilitavau. Pradejo veikti. Po savaites vel sustojo! Apziurejes pastebejau, kad pasislinko dantratis ant asies. Kilstelejau, priklijavau. Pradejo veikti. Dar po savaites-vel sustojo. Nusikeikes pradejau ardyt. Visiskai nei prie ko-isluzo apyrankes itvirtinimo strypas. Nu zodziu-pradejo byret tiesiog ant akiu :))))))) Pist.......Ismeciau, nusprendes, kad visu komplektuojanciu amzius labai tiksliai apskaiciuotas lygiai garantiniam.
 O stai sodyboje tebeveikia saldytuvas DNIEPR. Gumos keistos, o jisai vis dar saldo. NEI sykio netaisytas, freonas nepildytas, kompresorius nekeistas! Ir dar-esu mates paauglysteje is Japonijos jureivio parvezta patefona, popieriuose buvo pamineta garantija-25m. Bent jau toks mano prisiminimas is anu, gudziu 78m :) Esu jau cia minejes-rankose turiu Siauliuose gaminto monitoriaus, skirto   povandeniniui  laivui dokumentus. Tarnavimo laikas (nurodytas dok)-15m! Raskit man dabar toki gamintoja.....