Tema: Re: Reik meistriuko
Autorius: Levas
Data: 2012-05-13 19:27:23
nu LVDS simetrine linija, teoriskai visokie kondikai TURI buti vienodi, jei nori korektisko veikimo. O dabar kabiniuojasi prie manes... Ir jei idesi NEBUTINAI vienodus bet PANASIUS kondikus, esama video plokste per savo PCIe pora NEBUTINAI korektiskai transliuos duomenis. Video plokste gal ir veiks, bet ar ji veiks ANT PILNO greicio, nes gal bus labai daug klaidu PCIe duomenu kelyje ir bus DAFIGA KLAIDU KOREKCIJOS.

--
Bye, Levas