Tema: Re: Reik meistriuko
Autorius: locked
Data: 2012-05-13 01:37:37
"Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message
news:jom0hv$gh5$1@trimpas.omnitel.net...

> Apie ka mes cia?
> 0.1uF +-10% tinka?

apie "butinai vienodi". nes as tarp tu kuriuos man teko matuoti esu sutikes
ir kreivesniu, net 20% pvz, tai nesijauciu baisiai kaltas del to, kad
patikslinimas "butinai vienodi" mane nustebino. tikriausiai subtilus
skirtingu lietuvos kampeliu tarmiu skirtumai... :)

> As rasiau, kad geriau VIENOJE POROJE JIE BUTU VIENODI.
> Ferstein?

pabusiu ciniskas ir pasakysiu kad rasei "butinai", o ne "geriau". o kad
vienoje poroje tai aisku.

kiba pasirode kad prisipisineju ar kaip cia yr