Tema: Re: Reik meistriuko
Autorius: locked
Data: 2012-05-13 13:12:46
tai tame ir esme kad neprisipisinejau, bet reakcija gavau panasia i tokia
kai eini gatve ir provokuojanciai gauni i galva uz nieka, tai taip ir
susimasciau, ar cia kazkas ne ta koja islipo, neesu nesuinteresuotas gintis
bei keist poziuri i blogesne puse del kazkokio nesusipratimo ka reiskia
zodziai "butinai vienodi"