Tema: Re: Kokiu principu apsaugoma irenginio aparatine iranga?
Autorius: 02
Data: 2012-04-03 12:24:21
gal galėtumėt ką nors daugiau be radiolinijos rekomenduot kas užsiimtų
mikroprogramų (angl. Firmware) programavimu?

e. paštas 1.99lt@one.lt

"02"  parašė naujienų news:jlc255$pul$1@trimpas.omnitel.net...

o radiolinija bankrutavo ar tik man taip atrodo? Ar ne tais kontaktais
kreiptis reikia kurie puslapyje viešinami?

"Evaldas"  parašė naujienų news:jkuhm1$guo$1@trimpas.omnitel.net...

Aparatines irangos, ko tokio ?
Mob. operatoriai tik neseniai ismoko uztikrinti taip, kad lauzyti jau tampa
per sudetinga ir per brangu.
Bet jei butu toks poreikis tai butu tik laiko klausimas.
Jei visgi kalbejai ne apie aparatines, o programines irangos apsauga tai yra
mikrokontroleriai kurie leidzia ja uzrakinti.
Arba naudojami viena karta progamuojami mikrokontroleriai/atmintys.
Bet visa tai irgi nulauziama cia www.radiolinija.lt