Tema: Re: Kokiu principu apsaugoma irenginio aparatine iranga?
Autorius: AMB
Data: 2012-03-29 15:22:26
Jeigu kalbeti apie telefonus, tai gamintojui neapsimoka, kad ju neitu
atristi, todel jie viasada bus atrisami, o padaryti , kad neitu atristi
jokiu problemu. Tik kuo toliau tuo labiau kazkas uzdirba is atrisimo "logu".
Dar kas idomu, paimkim tarkim windowsus, nu negi nesugeba padaryti kad neitu
nulauzti? Ir kiek naudotu tuos windowsus, jeigu pasidarytu nebenulauziami?
Speju visi iskart pereitu ant linuxu. Nenustebciau kad ir krekus windowsams
patys windowsu kurejai ismeta i interneta.
Dabar kiek suprantu efektyviausiai naudoti sim kortas apsaugai, nes ju
berods neina nuklonuoti.