Tema: Re: Kokiu principu apsaugoma irenginio aparatine iranga?
Autorius: 02
Data: 2012-03-29 14:35:47
ogi Anglonas firmware verčia kaip mikroprograma. Man atrodo visai suprantama
ir priimtina.

"Levas"  parašė naujienų news:jkv749$d65$1@trimpas.omnitel.net...

o kaip pavadinti fpga konfiguracini faila?

Siaip vadinu as taip:
1) software - softas personaliniui kompui (telefonui ir t.t.) Cia kur
nesirisam prie gelezies.
2) firmware - softas ristas prie konkrecios gelezies. T.y. visokie MCU
softukai, prie cia gal priskirtinas ir FPGA konfiguracinis bitstreamas.
3) hardware - cia jau paciupinejama gelezis. Ta, ikuria supuciamas 2
punktas.

--
Bye, Levas