Tema: Re: NATO technika bl...
Autorius: Levas
Data: 2012-03-26 13:10:25
nu jaunuoliai ar ne jaunuoliai, bet tokis daiGtas kaip transiveris yra gana sudetingas irenginys kad paciam darytis. O perdarineti karini, fiksuoto daznio aparata... nu nezinau.

Del detektoriniu imtuvu.... cia net man nepasiseke. Ka tik nedarydavau, mano imtuvai grodavo tik MAJAK radio stoti. Kad ir kokius kondikus i kontura dedavau ir rites. Ar net isviso ka nors dedavau. Matyt itakos turejo tai, kad kiemo galas ribojosi su siustuvu... :)
Toks reikalas mano radiomegejiskuma uzmuse kogero visiems laikams. Tipo nusiperki konstruktoriu, sulituoji ir blll... vel per visus diapazonus tas pats majakas.

O dabar? Manot ka nors, be industriniu triuksmu, detektorinis imtuvas priims?

Bye, Levas