Tema: Re: NATO technika bl...
Autorius: Levas
Data: 2012-03-22 11:58:07
gal ir patenka, bet ten fiksuota dazniu lentele - 25kHz stepai, tiesai lygtai yra +-5 ir +-10kHz fine tiuning, tik nesupratau kaip rasti.
Nera rankeneles vaikscioti po daznius- tik fiksuoti, tai kaip ir nelabai patogu megejams.

Visi kini navarotai- kaip 111 kartu per sekunde automatinis pseudo random sokinejimas per daznius ir kodavimai nepanaudojami buityje. Tiesa dar yra keli variantai paketinio duomenu siuntimo, tik neaisku ar suderinamas su megejiskais.