Tema: Re: NATO technika bl...
Autorius: Levas
Data: 2012-03-22 21:01:44
... kas per debilas instrukcijas kareiviams raso. Niekaip nesugebu pajungti jos i "master" ir "frequency hopping" rezima. Ir net laikrodzio nesugebu nustatyti... zulu time. Gerai skamba.

Isbandziau siustuva. Nu lygtai veikia- mano kiniska radiola kabina auksciausia dazni koki si isspaudzia. Beda, kad neturiu ausiniu-mikrofono komplekto. Net neturiu tokio kistuko.

Beja net nezinau kiek voltu jai reikia duoti. Duodu 12V ir lygtai veikia. Taciau fucking manuale apie VOLTUS nieko neraso, raso, kad ji siuntimo rezime srebia-4....7A ar panasiai priklausomai nuo modifikacijos.

O batareikos - licio sieros dioksido nepakraunamos (nors wiki raso kad pakraunamos), liion pakraunamos, nikel mangano pakraunamos, cinko oro nepakraunamos...

http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium%E2%80%93sulfur_battery

--
Bye, Levas