Tema: Re: tesiant tema, AA, AAA pakrovejas ir jo elgesys.
Autorius: [mikro]
Data: 2012-03-07 10:06:28
o ziurekit, niekur irgi neparasyta, kai jis pakrauna tuos akumus, kazkokia
srove palaiko ar visiskai atjungia?
nes kaipkurie turi gi ta vadinama palaikomaji krovima..

"malinas"  wrote in message news:jj4ro0$9qa$1@trimpas.omnitel.net...

Atgaivinimui i pakroveja salia "mirusio" akumo dedu gera ir tada savarzele
uztrumpinu abieju akumu +.
Keliu sekundziu uztenka ,kad pradetu krauti "mirusi". Daug kartu taip
dariau.