Tema: Re: tesiant tema, AA, AAA pakrovejas ir jo elgesys.
Autorius: [mikro]
Data: 2012-03-06 12:49:49

"Sail"  wrote in message news:jj4nlp$3tt$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip tai is tikruju sioks toks nepatogumas yra sito pakrovejo, kad pilnai
iskrautu akumu nemato. Galejo mygtuka padaryt priverstinio krovimo ar ka
panasaus.
Bet jo privalumai atperka sita nepatoguma.

tai nebeda, tam pasiliksiu sena tupa powermeno pakroveja, bus atgaivinimui:)

Jei anksciau kraudavai akumus po pora, pamatysi, kaip netolygiai jie
isikraudavo. Tiesiog atskirai i juos sitas pakrovejas suvarys ganetinai
skirtinga kieki elektros.
Arba isimsi is prietaiso akumus ir idejes kraut pamatysi, kad vienas jau
visai tuscias, kitas toli grazu ne.

Todel kraunant sveika visada ant discharge rezimo paleist, jis iskrauna
pilnai ir tada pakrauna.

dekingas uz patarima:)