Tema: Re: tesiant tema, AA, AAA pakrovejas ir jo elgesys.
Autorius: Sail
Data: 2012-03-06 11:04:43
Refreshas sustos, kai pamatys, kad talpa tarp ciklu nebedideja. Cia
normaliai taip, kelios paros tikrai ne per daug.

Jei akumas iskrautas visai, pakrovejas jo tiesiog nemato. Tokiais atvejais
as desimciai - kitai sekundziu prijungiu mirusi akuma lygiagreciai prie
kokio nors pakrauto. Mires kazkiek itampos igauna, ir pakrovejas ji jau
mato.