Tema: Re: bedos su fotorezistu
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-03 14:05:02
On 02/03/2012 01:10 PM, Tomas D.2 wrote:
> O tai jau ant tiek daug platu darai, kad net plevele po 2 kartus naudoji? :)
> As tai ziuredavau kad bele nesusibraizytu, o tai takeliai nutruke gaudavos
> kai darai po 0.2mm, tai jei kelis kartus ta plevele naudot, tai neaisku
> isvis kas ten gautusi.

dabar nebe tiek daug. seniau per diena po kelias padarydavau. juk rasiau
- atspausdindavau ir nupjaudavau horizontaliai per visa lapa. likusi
lapa vel dedavau i printeri ir vel spausdindavau kol likdavo siauras
galiukas ismetimui. dauguma pcb budavo mazytes, su miniatiuriniais smd
korpusais, tai per diena suvaryt po kelis pleveles lapus buvo prabanga,
o tuo labiau studiju laikais :)
bet rasalinis printeris tai primityvus, o ar su lazeriniu taip galima
tai nzn.