Tema: Re: bedos su fotorezistu
Autorius: CodeC
Data: 2012-02-02 20:33:14
On 02/02/2012 07:35 PM, Tomas D. wrote:
> Nu visu pirma tai buciau sakes, kad fotorezistas pasenes, bet jei jau
> tikrinai su naujom, tai gal UV sviesa ne to bangos ilgio? Paimk ta pacia
> plokstele ir perkirpes pasvitink po sena lempa ir po nauja.

senos lempos neber... btw, dar pabandziau. su tikrai nauja PCB,
pasildytu ryskalu ir piesiniu ant popieriaus. nu tai per 20 minuciu
kazkiek apsisviete, bet ne pilnai. idejus esdinti matosi kad daug kur
liko fotorezisto. uztai ten, kur nebuvo popieriaus - svaru. man atrodo,
kad cia keletas veiksniu susideje i kruva...