Tema: Re: bedos su fotorezistu
Autorius: Saulius
Data: 2012-02-03 11:52:02
Neberandu niekur pardavime tu pleveliu lazeriniams arba rasaliniams
printeriams, kur ju ieskot Kaune ?

"Levas"  parašė naujienų news:jgg5ta$un8$1@trimpas.omnitel.net...

Nu taip, vidutiskai is vienos pleves gaunasi du spausdinimai. Jei
paveiksliukai mazi, buvau isspaudes ir 3 kartus. Bet kai pasiseke papigiaja
nusipirkti 100+ pleviu dezute, tai nelabai taupau. Spausdinu po 2 kartus.

Lazerinis printeris jama Envelope DL formato spauda, tai galima ir daugiau
prikonbinuoti.

Bye, Levas