Tema: Re: ultragarsinis spinduolis- mechaninis klausimas
Autorius: Laimis
Data: 2012-01-21 13:30:54
Levas rašė:
> teko panaudoti tai ka turim. Byson skaidria epoksidke. Siaip, ji gana
> geros kokybes. Del temperaturos maksimumo as nezinau, taciau
> originali epksidke kuria buvo priklijuotas kitoks spinduolis nuo
> karscio gana greitai suminkstejo ir atsiklijavo.

O originalus, tai kinietiškas? Va tau ir atsakymas apie temperatūrą,
klijų kokybę. Sąlygos ten gana karštos. Mano ardytos/matytos kelios
veislinės vonelės (Neytech), bjauriai, intensyviai naudojamos, gal po
dešimtmečio buvo jau su kiek pavargusiais transducer'iais, bet ne
atkibusiais...

Klijų kokybė dar nieko nepasako apie jų mechaninį atsparumą...
Ir pats klijavimo procesas gana kritiškas; žiū, ką tie patys kiniečiai,
iš kurių pirkai transducer'ius, privarvolino, kiek tam dėmesio paskyrė
(nors aš ir mažai ką suprantu):
http://www.ultra-piezo.com/2011/1113/1173.html