Tema: Re: ultragarsinis spinduolis- mechaninis klausimas
Autorius: Levas
Data: 2012-01-20 20:50:35
Pabandysiu pradziai priklijuoti tiesiai. Jei bus blogai, reikes komplikuoti mechanika. Gaila, bet varztelis neisisuka taip, kad netrukdytu ploniu sluoksneliu priklijuoti prie turimo nerudijancio plieno puodo.

Kita beda- galvanine izoliacija. Dabar tai tik plonytis epoksidiniu kliju sluoksnis. O generatorius turi galvanini rysi su 220.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt