Tema: Re: ultragarsinis spinduolis- mechaninis klausimas
Autorius: Zhiniukas
Data: 2012-01-20 20:06:21
IMHO tau reikia smeiges tvirtinimui. Kartu su klijais turetu geriau laikyt
ir perduot vibracijas. Vibracijos per visa pada turetu persiduot. Ta
metaline dalis kaip bangolaidis veikia.

Vibrodavikliam as tokias naudoju (tiesa be kliju):
http://www.wilcoxon.com/vi_index.cfm?PD_ID=59

Tik pas mane dazniausiai 1/4"-28 colinis sriegis buna.

Zhiniukas