Tema: Re: req: gero garso 2
Autorius: eMeR
Data: 2012-01-29 14:01:03
Dėkui už platų atsakymą.

Rankos nėra kreivos ir teoriškai tai sugebėčiau, bet problema tame, kad
teorinės žinios mano labai mažos. T.y. pagal gatavą scemą susirinkčiau.
Bet kur reikia kažką improvizuot būtų jau liūdna. O be to šiuo metu su
laiku laisvu irgi ne pyragai. Tad kol kas tokio projekto tikrai
neapsiimčiau. Bet ateity, vien dėl "savišvietos" visai smagu būtų.

Kita reikalo pusė, kolonėlės - ar prie vienokio, ar kitokio
stiprintuvo, jų vistiek reikia. Čia kažkokios bendros rekomendacijos
yra, apart klausymo ir sprendimo kas "patinka"?

R.