Tema: Re: gero garso
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-21 18:15:15
On 01/21/2012 06:11 PM, Dainiushas wrote:
> kalbam ne apie galvos skausmą, o apie komponentų įtaką galutiniam
> rezultatui. Ir sakyt, kad stiprintuvas px.... drąsu mažų mažiausia :).
>
> Vat tas mano turėtas Cambridge Audio - nu charakteristiko geros ir
> padarytas kaip ir padoriai. O garsas "kaip per paklodę" nors tu ką....

elementarus lm1875/lm3875 stiprintuvas (jei rankos ne is siknos auga)
turi toki 'kokybes potenciala' kad daug desimciu kilolitu kolonelems ir
patalpai reiks isleist kol pradesi jausti, kad kokybe riboja
stiprintuvas. as nesakiau kad stiprinvuvo itaka px, as palaikiau Leva,
kuris sake kad *labiausiai* garso kokybe priklauso nuo garso koloneliu.