Tema: Re: gero garso
Autorius: CodeC
Data: 2012-01-21 18:02:39
On 01/21/2012 05:53 PM, Dainiushas wrote:
> žiūrint apie kokį kokybės lygį eina kalba. O svarbūs abu, bet kuriuo
> atveju, kaip ir signalo šaltinis.

numanau ka nori pasakyti. galvoji kuo 'aukstesnis' lygis, tuo
stiprintuvo itaka didesne?:) bet yra atvirksciai. bendrai paemus tai bet
kurio lygio sistemoj stiprintuvas yra pati paprasciausia, pigiausia ir
maziausia itaka galuniam rezultatui daranti sitemos dalis. kalbant apie
siek tiek aukstesne kokybe, zmones patalpas specialiai irengia ir vien
tik tam jas paskiria. juokas tas stiprintuvas, palyginus ;)
koloneliu/stiprintuvo 'itakos santykis' irgi visada didesnis koloneliu
atzvilgiu.