Tema: Re: kur gauti kokybiskos termopastos ?
Autorius: Genadijus
Data: 2009-03-31 17:37:22
betkuriuo atveju problema yra tame kad mikroschema atsilituoja po kuriuo
laiko (pazaidus) ir tam kad ji neatsilituotu reikia gero ausinimo,
elituose tai dalinai ispresta isvedant papildoma radiatoriu ties CPU
radiatoriumi, taciau jei gedimai vis atsinaujina vadinasi ausinimas
visviena nepakankamas. As net masciau apie ausinima vandeniu, taciau
tame dauk patrties neturiu ir brangios irangos nesinori pirkti vien tik
tam kad pabandyti. As siuo metu bandau tai isspresti reguliariai
perkaitindamas (perlituodamas) GPU, ir noriu tai pabadyti su geresne
termopasta nei su ta pigiena kuria dabar naudoju.