Tema: Re: kur gauti kokybiskos termopastos ?
Autorius: Genadijus
Data: 2009-03-31 17:16:20
hmm, na pirmam poste nenurodziau kad pas mane elite modelis, o situose
modeliuose kaip zinia pati mikroschema su epoksidine smala ar kazkokiu
panasiu materialu pritvirtinta taip kad perlitavimas yra beveik
neimanomas. Be to neverziu radiatoriaus taip kad plokste issilenktu kaip
kamuolys ir manau kad radiatoriu prispaudziu "pakankamai optimaliai".