Tema: Re: kur gauti kokybiskos termopastos ?
Autorius: Genadijus
Data: 2009-03-31 16:10:26
hmmm, Lemona turi vieninteli varianta uz 9 litus kuris truputi
tirstesnis uz mano turima varianta. O as ieskau panasios kokybes kur M$
tepa ant mikroschemu. Seip tai nezinau tiksliai ar ta originali pasta
savo pradiniame variante yra tokia pati kaip as ja radau isardes xbox'a
taciau tai ka as maciau man labiau primine plastelina... karciui atsparu
platelina! ;)

suprantu kad BMS'as nera geriausia vieta tokiam pirkiniui, tuomet,
pilieciai, gal galite patarti kur man TO ieskoti ?

Beje del paskirties tai manau kad tamsta klysti, juk ne ant priekines
paneles ar ant ventiliatoriaus ta pasta tepti noriu ;)