Tema: Re: knygu kainos
Autorius: linuji
Data: 2009-12-11 09:35:08
esme skundimosi - kad reikia viska gerint ir kelt lygi.

o ne kaip tamsta sakyt, kad man viskas ciki ir nieko keist nereikia, nes
tada man lietuva bus nebe lietuva ir tt ir panasiai... :)))

is kaimo lygio reik virst i normalu. juolab, kad visi norim gyvent kaip
vakaru europa... viskas prasideda nuo verslo.. kaip ten bebutu.. gerint
efektyvuma. gerint rinkodara. gerint salygas ir tt....... po truputi po
truputi - ziu paskui, kad vis maziau ir maziau besiskundzianciu... :) taip
ir einam i prieki.