Tema: Re: knygu kainos
Autorius: sprite
Data: 2009-12-10 23:33:09
o wat man irgi seniai idomu, kodel taip yra?
ar cia musu verslinininininku tokis gopsumas ir noras uzsidirbti ant lexuso ir hatos 'per metus',
ar tiesiog viskas susideda (mokesciai, licensijos, inspekcijos, pakishos, vokeliai ir t.t.), kad 'uz pigiai' net 0 nesigauna?
gi 'uz sienos' verslininininkai ne uz savikaina pardavineja, jie irgi valgyt nori irgi lexusu, o kainu skirtumai didziuliai:/

sprite