Tema: Re: Ludni biudzeto skaiciai
Autorius: RaR
Data: 2009-11-30 11:07:49
Na, aš irgi kažkada čia panašiai rašinėju. Matyt, kai idėja pribręsta, ji atsiranda iš karto keliose galvose. Labai šaunu būtų. Iš pirmo žvilgsnio, ypač priimant sudėtingesnius sprendimus, atrodo "tie runkeliai kvailai nuspręs, tegul sprendimus priima labiau išmanantys". Bet vieną kitą kartą nudegę dėl savo sprendimų, tie "runkeliai" taptų atsargesni - arba nebalsuotų už tai, ko nesupranta, arba prieš balsuodami pasitartų su labiau išmanančiais. O dabar prabalsuoja už kokį snukį, o paskui sako, kad jis durnas, vagis, nemoka valdyti, o pats "runkelis", aišku, nekaltas.

Štai, pvz., Šveicarijoje labai daug sprendimų priimama referendumais, ir neatrodo, kad tai labai blogai valdoma šalis. Ten kai kuriuose kantonuose, prieš suteikiant svetimšaliui pilietybę, iškabinamos pretendento nuotraukos ant stulpų, ir žmonės po to balsuoja - patinka, arba ne.