Tema: Re: Ludni biudzeto skaiciai
Autorius: BigM
Data: 2009-11-30 09:53:42
Jau prastūminėjama.
Kaip tik tą idėją (dar prieš gerusmetus laiko) buvau sugalvoję
(e-demokratija savivaldybių tarybose, kur gyventojų balsai yra kaip
patariamieji ir balsuoti galėtų tik tos savivaldybės gyventojai).

Deja, aš jos iki galo neišsukau savo įmonėje (dirbu su kitu segmentu), bet
kiti asmenys, dirbantys su savivaldybėmis ją "pasigavo" ir jau berods
skelbiami pirmieji konkursai tokių sistemų sukūrimui.

Mindaugas