Tema: Re: Siūlymas pakrutinti valdžią
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-28 13:05:45
"darom" <darom@darom.dr> wrote in message
news:heqot9$s7c$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne manau kad čia ka nors prarasi.

Aš nebūčiau tuo tikras. Pas mus yra policinės valstybės bruožų, gyventojų
skaičius mažas, ryšių tarp jų daug, žiniasklaida ne kartą naudota kaip
įrankis suvaryti žmogaus reputaciją. Dar aspektai "nepriekaištingas
pilietis" ne visiems tinka. Priedo dar yra didelis davatkiškumas, religinis
kompostiravimas ir priešistorines moralines normas.

> Be to galima ir ne vienam pasirašineti o kokiam 100 tai tikrai nieko
> nerizikuosi.

    Sutinku, tik su viena esmine sąlyga - jei tas 100'as puikiai koordinuoja
savo veiklą, sugeba dirbti komandiškai (net jei nulekia kelios/keliolika
galvų arba yra paskaidomi į gabalus ar pan.), efektyviai atkuria
informacijos apykaitos ir vadovavimo tinklus.
    O po vieną kiekvienas žmogus - lašas jūroje ir bus suvalgytas greitai,
jei yra kaip, arba bus užkirsti keliai išlipti kur nors aukščiau.

> Aš pats buvau tarnautoju tai jei viesiems rupi tik savi reikalai, o kad
> kas nors paklaustu  apie bendrus Valstybės reikalus ar pinigus, ar kokį
> pasiūlymą pateiktu tai to ir nebuvo.

    Anokia naujiena. Čia pas mus visus tas bruožas yra. Ir nėra jokio
jie/mes. Yra vienas ir tas pats sriubos kubilas, kuriame visi verda. Nes kol
yra dichotominis skirstymas jie/mes, tol visada yra vienas istorijos ciklas:
nepasitenkinimas, revoliucija, revoliucionieriai sukuria naują
nepasitenkinimą; ydingas ratas užsidaro.
    Man labai nepatogu tą pripažinti, bet turiu atvirai pareikšti, kad aš
esu vertas savo valdžios. T.y. aš pats įleidžiu (gal net ir užkeliui
neretai) kiaulę ant altoriaus ir pats po to skundžiuosi, kad ji ten
užsilipus dergia. Todėl pirma turiu pakeisti savo elgesį ir mąstymo būdą,
prieš galėdamas ką nors keisti išorėje.

> Be to pasijus kad kam nors yra reikalingi, rūpi ką jie veikia. Kai nėra
> dėmesio tai lenda visokios mintys kaip verslą tarnyboje padarius. Be to ne
> visada jie gali geriau sugalvoti ne mes galim pasiūlyti.

    Bet koks monopolis de-facto neskatina kokybiško veiklos. Valdžia yra
monopolis. Kai atsidarė sienos, gali rinktis kitą monopolį, jei jis arčiau
širdies, bet tai dažnai reikš labai kertinį "persikvalifikavimą".