Tema: Re: Siūlymas pakrutinti valdžią
Autorius: darom
Data: 2009-11-28 11:01:29
Ne manau kad čia ka nors prarasi. Be to galima ir ne vienam pasirašineti
  o kokiam 100 tai tikrai nieko nerizikuosi. Aš pats buvau tarnautoju
tai jei viesiems rupi tik savi reikalai, o kad kas nors paklaustu  apie
bendrus Valstybės reikalus ar pinigus, ar kokį pasiūlymą pateiktu tai to
ir nebuvo.  Be to pasijus kad kam nors yra reikalingi, rūpi  ką jie
veikia. Kai nėra dėmesio tai lenda visokios mintys kaip verslą tarnyboje
padarius. Be to ne visada jie gali geriau sugalvoti ne mes galim pasiūlyti.