Tema: Re: investicinio aukso likvidumas
Autorius: Eimis
Data: 2009-11-18 00:32:49
"Galvos Daktaras" <info@istrink-gydykis.lt> wrote in message
news:hdtliv$3ei$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat tep vat pagalvojau - nusipirko babulka Akropoli
> per JAMAM diena 1kg investicinio aukso, kad nenu-
> vertetu kaip mediniai litai. Ateis dar blogesni laikai jai,
> nores issigrynint dali to aukso i pinigus. Kur jai ji nest?
> vel i akropoli? metalu rinkoj pasiulyt? i lombarda? Ko-
> kia "procedura"?

Lombardas ims, tik geriausia, kad būtų kuo labiau likvidžia forma, nei
plytos. Realiai auksas iš paprasto vartotojo atimtas įvedus niekuo
nepadengtas valiutas. Ir tik retas pilietis kuris išsaugojo pirminę formą.

Pvz.: diedukas po šiai dienai turi tikrus auksinius carinius rublius. Ir
būtent visiškai juodai dienai, taip ir pasakė - jei man neprireiks, kai
numirsiu - neturi teisės išleisti, nebent sekantis žingsnis būtų iš dantų
auksines plombas traukti, vat tada ir naudokit, tam jis ir skirtas.

Industrinės ekonomikos atžvilgiu kaip ir nesąmonė, bet šitas reikalas prie
dabartinės civilizacijos vis vien vienokią ar kitokią vertę turės, kas
benutiktų, o jis negenda. Saugumas, infiliacija ir etc. - kiti aspektai. Na
bobusia tai bent jau paslėpt kur turės visada =D