Tema: Re: investicinio aukso likvidumas
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-17 17:33:58
Mano zinios cia tik teorines, teko skaityt sia vasara straipsni apie tai, tad pasakoju, ka prisimenu.
Ta investicini auksa gamina ne tiek jau daug kompaniju, jis ten kaip tai specialiai pakuojamas su iv. apsaugos priemonem ir pan. Esant reikalui, manau, ji galima prastumt uzsienio investicinio aukso platintojams - supirkejams.
Likvidumas jokiu budu nestebuklingas, tik sakyciau aukso didesnis (tik tiek, kad vyna pats isgert gali), kainos irgi xujovos. Tik tiek, kad realiai turi gabaliuka aukso ir gali visiems parodyt ir visos mergos mato, koks tu kietas