Tema: Re: Latvijos ekonomikos itaka Lietuvai
Autorius: Darka
Data: 2009-10-26 13:57:42
Turiu pora klausimu:
1. Kas yra pinigų perprodukcija (kalbant basic leveliu)?
2. Kokia nauda gali buti Lietuva iklampinus i "amzinas skolas"? As suprantu
jei mes turetume kazkokiu rimtesniu istekliu (nafta, dujos ar pan.), taciau
mes turime tik zemes uki ir pigia darbo jega (kuri stipriai nyksta)

P.S. Nepykit, jei klausimai pasirodys kvaili, turiu basic lygio zinias sioje
sferoje