Tema: Re: Latvijos ekonomikos itaka Lietuvai
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-26 13:28:05
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hc3lil$qk3$1@trimpas.omnitel.net...
> Nediskutuojant apie skolinimosi priezastis ir jo reikalinguma siuo metu,
> noreciau paoponuoti kariantiems visus sunis ant Kirkilo del jo godumo.
> Taip, Kirkilas buvo silpnas premjeras, bet reikia prisiminti, kad jis tapo
> premjeru ir juo buvo tik su konservatoriu ir asmenine Kubiliaus pagalba. O
> su tais visais biudzeto didinimais, tai Kirkilas ir vyriausybe paprastai
> noredavo didinti maziau, bet seimas paprastai padidindavo daugiau, o kai
> kurie biudzeto putimo projektai buvo opozicijos ir net konkreciai
> konservatoriu iniciatyva.

Tai čia pasak jūsų gaunasi taip, kad konservai padarė ėjimą arkliu vargšų
nieko nesuprantančių rožininkų atžvilgiu ir juos taip privedė iki krizės,
bei išmetė iš barščių tikėtiniems 4 metams? C'mon!

Paskaičiau LR rugsėjo 19 d. įrašus. Norvegai atsidėję nuo naftos atsargai
kuklius 277 mlrd. €, kada ji baigsis ir nežada netgi daug injekcijų iš šito
fondo dėl ekonominės krizės naudoti. Aš ne apie absoliutinį dydį, kuris mums
utopiškas. Aš apie patį faktą - kad atsidėjo, bei kad netgi atsidėjus
neskuba visko naudoti krizei užpuolus, dar čėdina ateičiai.