Tema: Re: kintama banko marza
Autorius: Soros
Data: 2009-09-02 16:11:45
Mano draugai papasakojo panasiai ir apie hansa :(
Pasirodo pas juos kas 5metai perskaiciuojami borai.
Ir jei nori pereiti i kintamus/stabilius borus reikia susimoketi visu
likusiu moketi boru palukanas.
Tarkim jei liko moketi 4metai, tai borus sumoketi uz tuos 4 metus ir gali
perieti i kintamas :( Sumele kokia susidaro tai visi galit isivaizduoti...

Taip noretusi dabartinio 1.x euro boro + pafixuoti visam likusiam
laikotarpiui ar bent 5 metam i prieki, bet neduoda :(