Tema: Re: kur saugiausia deti indeli?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-31 14:42:31
Bet taip žmonėms reklama smegenis praplauna ;-)  SEB grupė valdo AB "SEB
bankas" akcijas ir dar krūvos UAB SEB XXX akcijas, ir tiesioginės
atsakomybės už tai neturi, tik tiek kiek savo pinigų suinvestavo - tai
skirtingos bendrovės.  Indėlių draudimas yra LT, nes tai LT registruotas
bankas.  Kiek draudimo fonde yra pinigų, ir kiek AB SEB turi prisirinkus
indėlių, ir kam bei už kokius užstatus tuos indėlius yra išdalinęs, gali
pats pasidomėti, informacija nėra labai slapta.  Kiek metų Lietuvos
Respublikai prireiktų įvykdyti tuos įsipareigojimus, jei kas, arba
kokias tiugrikais jie būtų tipo įvykdyti, nieks nežino.

Nordea Lietuvoje yra Suomijos banko filialas, indėlius draudžia Suomija
eurais ir kitomis sąlygomis.