Tema: Re: kur saugiausia deti indeli?
Autorius: Eimis
Data: 2009-08-31 12:18:20
Tai diversifikuok. Jei užsilenks 1 banakas, turbūt problema bus ne
atgavimas, o atgavimas per kokį laiko tarpą. Per tą laiko tarpą patirsi
nuostolius ant infiliacijos/negautų palūkanų ir potencialios problemos, kad
galbūt reikės skolintis. Jei pabyrės visa LT bankinė sistema, lokalus
diversifikavimas negelbės. Norint diversifikuoti regione (EU), arba dar
toliau jau reikia didesnio kapitalo. Man prieinami keli minimalūs pasiūlymai
buvo 10 kEUR pradžia Šveicarijoje.