Tema: Re: Saules miestas Sacharoje
Autorius: Dex
Data: 2009-08-17 15:35:18
na tai daug priklauso nuo stiklo pozicijos. Pvz priekinis yra kampu,
truputi gulscias, todel ant jo labiau renkasi visoks sh nei prie pilnai
vertikaliu stiklu (soniniu) - kalbu apie stovincias masinas, ne
vazinejancias. Esu prisiziurejes tokiu, ziedadulkem apaugusiu (nors is
kur sacharoj ziedadulkes :D)

Anyway, tuscia cia diskusija. Imnho, jei reiketu, tai 5 negriuku brigada
su lengvomis sluotelemis galetu begioti ir stumdyti ta smeli nuo
veidrodziu sacharoje ir visi butu patenkinti :)

Dex