Tema: Re: Saules miestas Sacharoje
Autorius: Velkam
Data: 2009-08-12 16:41:36
Na Lietuvoje iš tikrųjų nelabai ir apsimoka statyti vėjo jėgainių, kadangi
mūsų sąlygomis čia tik prabangūs žaisliukai gaunasi (KTU doc. E. Nevardausko
žodžiai). Lietuvoje  pajūryje jėgainės per metus pagamina tik apie 20-40%
galimos energijos, o dar reikia turėti rezervą, kas gamins energija, kai
staiga nutyla vėjas, o jo greičio kitimas kartais būna labai staigus.