Tema: Re: nordea skambutis
Autorius: obliarka
Data: 2009-06-10 15:46:08
negaliu pasakyt :) nesijaudink, broli, as irgi jau esu praloses :), kol kas
laukiu, ir kliedziu, kad po latvijos didesniu ivykiu bus greitas boom ir i
lietuvos puse. Kas is to iseis nezinau. Pasiziurek pats kiek ten rigibor,
ten jau vienos nakties 21.6%, (6 men - 16.2%), nugi turi kazkas idomaus
atsitikt :).

gerai, kai turim pavyzdi, kuris parodo musu ateiti, gaila kad ta ateitis
tokia "challenging" ir kol kas dar nerodo kazko konkretaus :)