Tema: Re: nordea skambutis
Autorius: obliarka
Data: 2009-06-10 14:41:19
nesuprantu kur jus matot beda. Beda tada, jei paskola eurais, tada del
devalvacijos NT kaina krinta euro atzvilgiu ir paskola galima sakyt
"padideja" ir jis gali paprasyt (ne reikalaut, o maldaujamai paprasyt)
papildomu ikeitimu.

Bet net ir tuo atveju, esu isitikines, kad bankas negaves papildomo turto
ikeitimo, apsiramins ir dziaugsis tol, kol tu mokesi imokas. Jei neisgalesi
grazint paskolos dalies, tada bus derybos ir t.t., bele tik tu moketum, nors
vien tik palukanas, jam to uzteks. Kam jam dusinti palukanas mokanti
klienta? Manot bankui reikes to supersto buto ir nemokaus kliento ant
sprando? Bankui nereikia, kad jus grazintumet paskola, jam reikia, kad jus
moketumet palukanas ir liktumet skolingi amzinai.

o jei paskola litais, tai del devalvacijos tiek paskola tiek NT rinkos
momentine verte sumazeja vienodai. Jeigu iki to momento tenkinote "ikeisto
turto ir skolos santykio" reikalavima, tai sekmingai ir toliau ji tenkinate.
Koks skirtumas ar euro atzvilgiu ikeistas/skola=100/50 ar 10/5, abiem
atvejais gaunate ta pati skaiciu 2.