Tema: Re: nordea skambutis
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-06-10 11:32:33
Tas punktas reiskia - jei tavo, uz paskola ikesto, daikto verte kris
labai greitai.
Lyginant su kuom? Specialiojoje dalyje turi buti aprasyta.
Jeigu lyginant su euru, tai mazai kas pades jei litas bus devalvuotas.

Reiskia bus 2 varinantai, lito devalvacijos atveju:
a) Paskola litais, turto vertinimas litais, vertes etalonas nustatytas
eurais. Privers priimti naujas salygas(pvz naujos palukanos) arba
grazinti visus $$$.
b) Paskola eurais, turto verte litais. Privers priimti naujas
salygas(pvz laiduotuoja atsivesti, ikeisti papildoma turta, pailginti
paskolos termina ir .t.t i pan)

Abu atvejai nera pozityvus zmogui. Bet tos sutartis yra pasirasytos tam
kad minimizuoti banko galimus nuostolius.