Tema: Re: del palukanu normos fiksavimo
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-03 10:36:48
marza jie nekilnoja siaip sau. bet tikrai keis I GALIOJANCIA TA DIENA,
kai tau nusibos menesinis "fksavimas" ir noresi ji keist. tiek marza, tiek
ir pa-
lukanos (riborai) galioja tai dienai, kurios turi pasiulyma ir/arba sutarti.
keiciant
sutarti, sitie dalykai irgi keisis i tos dienos, kai ja noresi keist.