Tema: Re: del palukanu normos fiksavimo
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-03 10:17:11
vienam vienaip, kitam kitaip. optimalu vienam gali buti fiksuoti 5 metam
6% palukanas, kurias gali normaliai moketi tuos visus metus, permoke-
damas po kelis procentus kas menesi, bet jis negaletu moketi netiketai
6 menesiam soktelejusiu palukanu iki 12% (nepakaktu algos pragyvenimui)

o kitam trumpalaike rizika nebaisi, pinigu pakanka, ir ilgam periode, per
tuos
5 metus, jis sutaupys tuos kelis procentus.

kas menesi labai gerai - mazos palukanos. ims keleta menesiu kilt paluka-
nos, nueisi sutarties salygu keist - pasiulys marza 3%, vietoj 0,6, ir pagal
tos dienos ribor'us pakeis laikotarpi. ivairiai buna