Tema: Re: i ka geriausia investuoti recesijos laikotarpiu?
Autorius: skaitytojas
Data: 2009-05-29 10:33:32
Pasidomek daugiau del LT ir kitu saliu akciju ir kiek jos nukrito. Daug vandens nutekes kol jos pasieks (jei is vis pasieks) 2007m reiksmes. LT akcijos (ziurint tik pagal mano portfelyje esancias) siuo metu yra nuvertejusios 50-90 proc. Skaiciuok matematiskai, jei nuvertejo 90proc (AVG1L Agrowill pvz), tai jai pasiekti savo buvusia reiksme reikes ne tu paciu 90, o keliu simtu procentu augimo. Taip kad akcijos siuo metu yra vis dar ziauriai pigios.