Tema: Re: i ka geriausia investuoti recesijos laikotarpiu?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-05-27 21:35:13
nafta ir dujos tai man labai nepatinka del stabilumo, siaip pasirinkti
kelias imones ir isdalinti investicijas. aisku koks auksas gal ir
stabiliau, bet po "krizes" niekam jo tiek nebereikes, tai kad tik nebutu
atvirkscias variantas, kai zmones bijodami prarast pinigus del valiutu
svyravymu, birzu nestabilumo prisipirks aukso, o paskui visi ji prades
pardavinet ir kaina kris