Tema: Re: i ka geriausia investuoti recesijos laikotarpiu?
Autorius: buran
Data: 2009-05-28 14:59:17
Gorbačiovo laikais buvo toks anekdotas:
Sūnus klausia tėvo:
 - dabar "glasnost", tai ar aš galiu tau sakyti ka tik noriu ir man už
tai nieko nebus?
 - aha, sakyk ka nori ir nieko nebus, nei pinigu, nei mašinos, nei
namu...

Panašus peršasi ir su krizes pabaiga: birželio 21d. baigsis krize. Taip
pat baigsis pinigai, maistas, biudžetas, paskolu terminai ir t.t.

(juodas toks mano jumoras)
:/

Linas Petkevičius used his keyboard to write :

--
This is an automatic signature of MesNews.
Site : http://www.mesnews.net