Tema: Re: Godumas vs dosnumas arba kas padarė krizę
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-02-18 17:08:43
Raulis wrote:

> Aš esu europietis ir terminą "liberalizmas" vartoju kaip europietis.
>
> Kaip tik nepakankama intervencinė ir protekcionistinė politika leido pilna
> jėga pasireikšti įgimtai kapitalizmo ydai - cikliniam svyravimui. Turim ką
> turim.

Na jei žmogus linkęs link planinės ekonomikos, tai jis ir sakys kad
problemos atsirado dėl nepakankamo reguliavimo ar protekcionizmo (???).
Bet kiti pasakys atvirkščiai, kad nestabilumo problemos atsiranda dėl
netinkamo reguliavimo - kuo daugiau pinigų ir pastangų išleisite tempdami
rinkas į kažkokią pusę, tuo stipriau viskas atšoks atgal, kai pinigai
baigsis.

Čia jūs rinkitės pagal savo skonį, matematinių įrodymų nėra.